משט האדיוטים

כרוז למשתתפי המשט

קבוצת ישראלים גדולה מתכוונת לצאת במשט נגדי, כדי לקבל את פני משט השנאה, שכבר נקרא, ובצדק, משט האנטישמיות. היוזם הוא ד"ר גיא בכור. ההתרחשות הצפויה תמקד אליה את התקשורת העולמית. כך שכדאי שתהיה גם אמירה ישראלית שפויה. אם דעתי הייתה נשמעת, אלה הכרוזים שהמשט הישראלי היה צריך להפיץ לחסידי הג'יהאד:

 

כן לשלום – לא לג'יהאד

לרגע נדמה לנו שהשתגעתם. משום שיש רק שתי אפשרויות. או שאתם תמימים ועובדים עליכם, או שאתם חבורה של גזענים מטורפים, שצריך לקחת מייד לבית הדין הבינלאומי בגין פשעי הסתה. כך שכדאי לכם ללמוד את עובדות היסוד.

ישראל יצאה מרצועת עזה לאחר ויכוח ציבורי קשה ונוקב. זו הייתה הזדמנות פז להוכיח ששני העמים מסוגלים לחיות, זה לצד זה, בשלום, בחירות ובכבוד הדדי. זה לא קרה. לא בגלל ישראל. זה לא קרה, משום שקבוצה גזענית, פשיסטית ואנטישמית השתלטה על רצועת עזה. אין שום הבדל בין החמאס, הטליבאן ואל-קעידה. זו לא תעמולה ציונית. זה מה שקובעת אמנת החמאס. הנה מה שהיא אומרת:

בעניין הסדרי השלום (סעיף 13): "היוזמות המדיניות ומה שקרוי פתרונות של שלום והוועידות הבינלאומיות לפיתרון הבעיה הפלסטינית, עומדים בסתירה לתפיסת העולם של תנועת ההתנגדות האיסלאמית. אין פתרון לבעיה הפלסטינית אלא באמצעות הג'יהאד. באשר ליוזמות, ההצעות והוועידות הבינלאומיות, הרי הן בזבוז זמן והבל הבלים". וכדי למנוע ספקות, מובהר שוב (סעיף 8 לאמנה): "הג'יהאד הוא הדרך של החמאס, והמוות למען אללה הוא המשאלה הנעלה ביותר".

אם אתם חושבים שהחמאס רוצה "רק" את ישראל, ואחר כך הוא יירגע, אז כדאי לדעת: הבעיה איננה ישראל או פלסטין, והחמאס הוא חלק מהג'יהאד העולמי (סעיף 7): "המוסלמים מאמצים את דרכה של תנועת ההתנגדות האיסלאמית, פועלים כדי לתמוך בה, לאמץ את עמדותיה ולחזק את מלחמת הקודש שלה. המאמצים פזורים על-פני העולם כולו – התנועה היא כלל עולמית".

כמו שאר תנועות האיסלאם הפוליטי, גם החמאס אינו מסתיר את האידיאולוגיה האנטישמית שלו. לפי סעיפים 21 ו-32 באמנה היהודים אשמים בכל צרות העולם. סעיף 32 אף מציין במפורש את הפרוטוקולים של זקני ציון.

לא מדובר באידיאולוגיה לימים רחוקים, אלא במצע פעולה פרקטי. רבים מראשי החמאס הנפיקו פסקי הלכה המתירים השמדת יהודים. כך, למשל, יונוס אל אסטאל, חבר המועצה הפלסטינית מטעם החמאס, ודיקאן בכיר באוניברסיטה האיסלאמית של עזה, תומך בהשמדת יהודים לא כחזון אידיאולוגי, אלא כפעולה אקטיבית לצורך ביצוע שואה נוספת בימינו אלו. הוא גם בעד השתלטות האיסלאם על אירופה וכל יבשת אמריקה. הוא לא היחידי בעמדה הזאת. אין זה מקרה שאחד מראשי התומכים במשט לעזה הוא מהאטיר מוחמד, מנהיג מלזיה לשעבר, אנטישמי ידוע, שחושב שארה"ב ביימה את פיגועי התופת, ורואה את היהודים כמקור לצרות בעולם.

החמאס אינו רק אומר. החמאס גם עושה. החמאס הפך את רצועת עזה למדינת טליבאן, השליט את חוקי השריעה, מפעיל טרר נגד נוצרים וכנסיות, וחיסל בדם קר מאות מתנגדים פוליטיים. 

למרות מעללי החמאס, פנינו לשלום. הבעיה של ישראל איננה עם תושבי הרצועה אלא עם החמאס. ולכן, אם ההזדהות שלכם היא תושבי הרצועה, ולא עם החמאס, אנו נסייע לכם להעביר כל ציוד הומניטרי שתרצו. ישראל עושה זאת באופן קבוע. תושבי הרצועה זוכים למאות משאיות אספקה בשבוע, וכן לאספקת דלק וחשמל. אנו רוצים שתושבי הרצועה, כמו כל הפלסטינים, יחיו בשלום, ברווחה ובשגשוג. אך כל עוד החמאס הוא גוף גזעני, פשיסטי ואנטישמי, המתנגד לשלום, וקורא לג'יהאד למען הקמת דיקטטורה איסלאמית בעולם כולו, וכל עוד החמאס שולט ברצועה – אין מנוס אלא מלהיאבק בו. 

אנו קוראים לכם להצטרף אלינו במאבק למען שלום, ונגד הגזענות, הפשיזם, הג'יהאד והאנטישמיות.

אנו קוראים לכם להצטרף אלינו למען שחרור אמיתי של תושבי הרצועה – שחרור ממשטר האימים של החמאס שגורם לסבל נורא, לפלסטינים ולערבים, למוסלמים, לנוצרים וליהודים.

למרות כל האמור לעיל, ישראל פתוחה לשינוי מצד החמאס. ישראל מוכנה להסיר כל מחסום, ובתנאי שהחמאס יעמוד בשלושה תנאים: הכרה בישראל, ויתור על שימוש באלימות וקבלת ההסכמים הקיימים. לא ישראל קבעה את התנאים הללו. הם נקבעו על ידי הקהילה הבינלאומית והקווארטט.

אנו רוצים לקוות שלא ידעתם מיהו החמאס ומה דרכו. אנו מתקשים להאמין שאדם שפוי היודע את עובדות האמת על התנועה הגזענית ששולטת ברצועה יכול להזדהות איתה. כך שזו ההזדמנות שלכם לומר מהי דרככם: דרך הג'יהאד, הגזענות והשנאה, או קריאה משותפת לשלום ולהכרה הדדית.

אנו בוחרים בשלום, ברווחה ובהכרה בזכות שני העמים לחיות זה לצד זה בשלום ובכבוד הדדי. אנו קוראים לכם להצטרף אלינו, למען שלום צודק והוגן, המבוסס על זכות ההגדרה העצמית של שני העמים.

* * *

אנו יודעים מראש מה תהיה תגובתם של משתתפי המשט, אנשי כוחות הקדמה. הם יעדיפו חמאס וג'יהאד, ולא הכרה הדדית, ולא שלום צודק. זו דרכם של האידיוטים השימושיים. זה היה יכול להיות ניצחון ישראלי קטן בהבהרת האמת. אבל אפשר להניח שגם הפעם נפסיד. כמו עם חומסקי.

בן דרור ימיני

http://www.youtube.com/watch?v=cqZc7ZQURMs

כתיבת תגובה