שמאל רדיקאלי זה מזוכיסטים מתוסכלים בריונים חוליגנים

לאור מה שקורה בלונדון, שוקל להשתתף בקורס להגנה עצמית,לא עוזב את הקורס עד שאהיה  לפחות מאסטר  בקונגפו, לשמחתי בארץ יש רק מחאות מוצדקות  המארגנים  נראים ילדים טובים ,אין חשש שיעברו לפסים אלימים על אף עצות של כמה יועצים שלא רגילים להפגנות ולמחאות מבלי לשבור או לשרוף איזה מועדון או פח זבל, ביניהם כאלה הנושאים במשרות שלטוניות

8 תגובות בנושא “שמאל רדיקאלי זה מזוכיסטים מתוסכלים בריונים חוליגנים

  1. סליחה,ההפגנות בלונדון קשורות לשמאל הבריטי או הישראלי?
    האם הפורעים באנגליה מוסתים על ידי פעילי שמאל?
    האם זו המסקנה המובלעת או הגלויה כאן?

    אהבתי

  2. מה אתם נטפלים למוטי? בלעדיו כבר מזמן השמאל הרדיקאלי האיסלאמו-לניניסטי היה משתלט על המדינה (אם לא על כל העולם).

    אהבתי

  3. י.ג. אני לא מאמין שיש אנשים היום המגיבים בעילום שם
    אני תומך במחאה ובאנשיה במתכונת הנוכחית
    והיא אכן צמחה מתוך מצוקה אמיתית
    אני מפנה את תשומת ליבם של מארגני המחאה לבל ייטו אוזנם וליבם
    לאנשים מסויימים המעוניינים לנצל את המחאה הצודקת ליצירת עימותים אלימים,כפי שקורה היום בלונדון
    ואתה ממהר לחוות דעה בקשר אלי, אינך מכיר אותי אני ממליץ לך לקרוא פוסטים ישנים שכתבתי
    עמדתי ברורה, אני בעד הצדק והאמת
    אינני שייך לשום גוף פוליטי או למחנה כזה או אחר
    אני בעדנו.
    אני נגד אלה הרוצים לחרב ולהרוס במסווה של שמאל מזוייף או כול גוף למען משהו יבורכו אלה התורמים להצלחת המאבק בדרכי שלום
    שא ברכה

    אהבתי

  4. מר לוי , נכון צריל להיזהר מהשמאל הרדיקלי המקבץ בתוכו אנשים מוזרים ובלתי צפויים כמו אצל הימין הקיצוני, אלה הפוגעים בשכניהם הערבים, מר לוי צריך להיזהר מאוד לייחס לי משהו מהדברים שכתבת אינני אוהב בריונים ותגובתך בריונית אשקול אם להשאירה
    דבריך דברי הבל
    שא ברכה

    אהבתי

  5. קשה להאמין שהמחאה בארץ צמחה מתוך מצוקה אמיתית, הא? תמיד חייבת להיות איזשהי קונספירציה- שמאלנית רדיקלית-קומוניסטית-ערבית איסלמית של הומואים או עיתונאים שרודפים אותכם, אנשי הימין שלעולם לא תצליחו לשלוט כאן גם אחרי שתכבשו את כל עמדות השילטון וההון. כך שב-ר-ו-ר שיש קשר בין המחאה לארץ לזו שבאנגליה. חוליגני כל העולם התאחדו!
    לא יודע מה הזוי יותר, הרשימות שלך או של דוד מרחב.

    אהבתי

  6. נכון מאד. עלינו להיזהר מהשמאל הרדיקלי השולט במדינה. יש צורך לאחד את מעט אנשיהימין למחתרות קטנות ויעילות. צריך לשקול פיצוץ מסגדים למרות שאנחנו כידוע לעולם לא נעשה דברים כאלה

    אהבתי

להשאיר תגובה

