א. אוהל הוא מחסה ומבנה מגורים ארעי המורכב מיריעות בד או חומרים אחרים המונחות על מסגרת או מחוברות לה.


בדרך כלל קל מאוד להרכיב ("להקים") ולפרק אוהלים, והם ניתנים לנשיאה ולהעברה קלה ממקום למקום. אוהל מחובר לקרקע בעזרת יתדות וחבלים. הראשונים להשתמש באוהלים היו נוודים, כדוגמת הבדווים. היום הם משמשים גם נופשים ("קמפינג").

ב.

בית מגורים הוא בית המשמש באופן שגרתי למגורי אדם. במובנו הכללי ביותר, זהו מבנה מעשה-ידי אדם המורכב מקירות ומגג. הבית מספק מחסה מפני גשמים, שלגים, רוחות, חום, קור ופולשים זרים, בין אם בני-אדם או בעלי-חיים.

ג.

גאווה, היא תחושת ערך, הערכה והחשבה של אדם לעצמו, לתכונותיו, למעשיו ולדברים שיצר, ולעתים גם לכל אלו בקבוצה אליה הוא משתייך ועמה הוא מזדהה. כאשר קולקטיב לאומי מאמין או חש כי הוא נעלה מעמים אחרים נהוג לכנות דבר זה כלאומנות. לעתים הערכת היתר מוקרנת מהאדם אל דברים המתייחסים ושייכים אליו כגון אנשים שמשמשים כמנהיגיו, רכושו, תפיסותיו או ילדיו. הגאווה תהיה בדרך כלל בהקשר חברתי כאשר האדם מבדיל באמצעותה בינו לבין האחרים, או בין קבוצה התייחסות שהוא שייך לה לבין קבוצות אחרות.

ד.

דעת קהל היא צירוף האמונות והדעות של אוסף גדול של פרטים (במקרה הקיצוני – כל תושבי המדינה) בנושא מסוים.

וולטר ליפמן הגדיר דעת קהל כ"תמונות המצויות בראשינו" [1] לעומתו אמר תומאס קרלייל "דעת הקהל היא השקר הגדול ביותר עלי אדמות" ומור הרחיב ואמר: "דעת הקהל היא ראי עקום; פעם היא מגדילה ופעם היא מקטינה, אולם תמיד מעוותת את הדברים

ה.הנחה בתורת ההגיון היא שם כולל לכל הטענות בהיסק שאינן מסקנתו. בהיסק תקף המסקנה מקיימת יחס של נביעה מן ההנחות: כלומר המסקנה נגזרת מן ההנחות. בהיסק מבוסס המסקנה היא אמיתית משום שההנחות אמיתיות. אך, בניגוד לסברה נפוצה בין הדיוטות, אין כל הכרח שההנחות יהיו אמיתיות על מנת שההיסק יהיה תקף. בפרט, כל היסק שבין הנחותיו יש סתירה, הוא היסק תקף. עובדה זו מנוצלת היטב בהוכחות בדרך השלילה המבוססות במכוון ובמודע על קיומה של סתירה בהנחות, כלומר על אי אמיתותן. למשל, ההוכחה שאין מספר ראשוני גדול ביותר מבוססת על ההנחה (המתגלית בסוף ההוכחה כשיקרית) שיש מספר ראשוני גדול ביותר, ההוכחה שאין לשתיים שורש ראציונאלי מבוססת על ההנחה (המתגלית בסוף ההוכחה כשיקרית) שאין לשתיים שורש ראציונאלי וכדומה

ו.

למילה וואלה, במשמעותה העברית, יש בימינו שני שימושים עיקריים. ראשית, וואלה ובסופה סימן שאלה תציין בעיקר פליאה. לדוגמא, "אתמול אכלו אצלי אבו-מאזן ואבו-עלא", יאמר אולמרט לפרס, ופרס ישאל אותו בתמיהה – "וואלה?", קרי – באמת? הם היו אצלך?

ז.סלנג של בחורי ישיבות במזרח אירופה שהשתמשו באות זי"ן כקיצור למילה 'זכר', 'זכרות' או 'זנב' או 'זרג'. ביידיש ובגרמנית המילה 'שוואַנץ' – 'זנב' – משמשת גם היא ככינוי לפין[1]. ביידיש מקובל שימוש במילה עברית במקום מילה ממוצא גרמני או סלאבי כלשון נקייה, ולפיכך משערים[2] כי המילה "זנב" הייתה במקורה לשון נקייה ל"שוואַנץ", אלא שבמשך הזמן גם המילה "זנב" נתפסה כבוטה

ח.חוסר אונים הוא תחושה פסיכולוגית של אדם שאינו יודע לפעול באירועים המתרחשים בסביבתו או שאין באפשרותו להתערב בהם ביעילות

ט.טראש טוק (מאנגלית: Trash Talk; בעברית: "דיבור מלוכלך", מילולית: "דיבור זבל") הוא מונח המתאר עלבונות וגידופים המטיחים ספורטאים אחד בשני, במטרה להוציא מריכוז או לערער את ביטחונו של היריב

אפשר להמשיך באופן הזה עד האות -ת.  מחאת הדיור התחילה טוב, שיכרון הכוח לאחר מחאת האלפים במוצ"ש, הוציא  את  השד הפוליטי שהיה קיים שם מההתחלה בדמות הקרן לישראל  חדשה,

נראה שנכון להיום זו לא מחאת דיור וזה לא צדק חברתי, אלא מחאה אישית נגד בנימין נתניהו ונדמה שחלק גדול ממשתתפי המחאה לא מסכים עמה

המשך המחאה במתכונת הזו היא פיספוס, ובכיה לדורות הרצון להגיע לרווח פוליטי נניח בחירות חדשות שייתקיימו בעוד שנה לפחות, אם רה"מ יכריז על הקדמת הבחירות זה מה שהחוק קובע

בקשה  מהמנהיגים הצעירים שבו דברו ותשיגו מהמאבק  הישגים הגיוניים, וחוקים עתידיים לטובת הדורות הבאים

תניחו להתכתשות הפוליטית גדול עליכם.

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • רשימות  On 3 באוגוסט 2011 at 1:19

    אולי חלק ממארגני המחאה ציפו שיפנו אותם בכוח ויהיו עימותים ,זה לא קרה זו אחלה מחאה מיקום טוב רוטשילד, וכולם בעדכם, יש כמה "עוכרים" טבעיים שנדהמו מאהדת הציבור,
    לא יהיו צילומים של שוטרים מפנים בכוח דיירי מחאה.

    אהבתי

  • מפריח השממות  On 2 באוגוסט 2011 at 17:50

    ומה עם הקרן החדשה לישראל?
    אצלה הכל בסדר היום?

    אהבתי

  • רשימות  On 2 באוגוסט 2011 at 11:33

    י.ג.חלילה וחס, הסבר על אוהל מתוך ויקיפדיה איך הגעת לצו 8 רק שלום
    שא ברכה

    אהבתי

  • י.ג.  On 2 באוגוסט 2011 at 2:09

    את האוהל שאתה מדבר עליו, כנראה ייפרקו בצו8 למלחמה. הפיתרון האולטימטיבי של ממשלת ישראל לבעיות פנים.

    אהבתי

להשאיר תגובה

היכנס באמצעות אחת השיטות האלה כדי לפרסם את התגובה שלך:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת גוגל פלוס

אתה מגיב באמצעות חשבון Google+ שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

מתחבר ל-%s

%d בלוגרים אהבו את זה: