מדריך למחזירי פרס ישראל ,או איך מחזירים את הפרס ולמי?

נניח שצריך להחזיר את הפרס למשרד האוצר ,האיש או הפקיד האמור לקבל ממך את הפרס חייב להיות פקיד בכיר בעל וותק וניסיון, והשיחה תתנהל בערך כך.

פקיד: שב בבקשה.

הפקיד :למה אתה צריך להחזיר את הפרס(ישראל)

חתן הפרס: קראתי למלחמת אזרחים בין המתנחלים לשמאל, זה לא מצא חן בעיני כמה חכי"ם מהימין והם דורשים ממני להחזיר את הפרס, באתי להחזיר.

פקיד:מלחמת אזרחים? לא נסחפת ?

חתן הפרס: כוונתי העיקרית היתה להעלות את כול הנושא לסדר היום,עובדה שהרבה כועסים עלי, אני איש שמאל אתה בוודאי יודע, אנחנו חתני פרסי ישראל מחלקים את האמירות המרגיזות בינינו כול אחד\ת בתורו\ה

פקיד: אתם השמאלנים מקבלים פרסים ,ואח"כ תוקפים את המדינה.

חתן הפרס: (מאבד את סבלנותו) "למי אני מחזיר את הפרס?"

פקיד:איזה פרס זה היה?

חתן הפרס: עשיה קולנועית קידום הקולנוע הישראלי, "תקרא את נימוקי הוועדה"

פקיד: ע"פ מה שכתוב לי כאן  בתת סעיף 102  ע"מ להחזיר פרס כלשהו במיוחד פרס ישראל יש לכנס שוב את הוועדה שהמליצה  עליך לקבלת הפרס והיא (הוועדה) מוסמכת לקבל חזרה את הפרס

חתן הפרס: מתי זה יהיה?

פקיד: תקבל הודעה בדואר , "רשום לי כאן שקיבלת עוד כמה פרסים קטנים נדמה לי שגם אותם אתה צריך להחזיר.

חתן הפרס: עד כינוס הוועדה אסור לי לומר , או להשתתף בכינוסים של אנשי זכויות ושמאל מתוכננים לי ביומן הרצאות ברחבי הארץ מה אני  צריך לבטל את זה?

פקיד: אל תדאג אדוני, אתה מקבל ממני אישור שאדוני "מועמד להחזרת הפרס" זה יאפשר לך להשתתף ולומר ככול העולה על רוחך.

חתן הפרס: זה הכול אני יכול ללכת?

פקיד: כן.

להשאיר תגובה

