מדריך בסיסי לשמאלן מתחיל(לא ציוני) היה שותף בעצרות ובהפגנות נגד הכיבוש

  נגד הגדר בבלעין, נגד הבניה בשטחים,נגד המתנחלים,השתתף בהפגנות ובעימותים לאורך הגדר השתתף בפסטיבלים אנטי ישראלים ,תסרב לשרת בשטחים או לשרת בכלל,היה בעד זכות השיבה, ובעד מדינה אחת לכול אזרחיה.מי שינסה להשתיק אותך קרא לו פשיסט ואויב הדמוקרטיה

זה מתחיל להיראות כפשיזם שמאלני עם עלילות דם וכזבים והמצאות והקראת עדויות  של צד אחד, עמוסות בשקרים ובסילופים.תחת מסווה של חופש היצירה שמאל מטורף לגמרי, היצרתיות שלו מתחילה ונגמרת בישראל ,נושא מועדף "פשעי מלחמה"?

אייל סיוון יו"ר השופטים בפסטיבל דרום (במרכז התחילו לפקפק באמינותו)משתתף קבוע באפרטהייד נגד ישראל איש התומך בקמפיין BDS  שראשיו אינם מסתירים את כוונתם לחסל את ישראל.זה לא פסטיבל סרטים זו תעמולה אנטי ישראלית במימון ממשלתי

 

 

חופש הביטוי אוסר עלינו להשתיק אותם, אבל הגיע הזמן שישראל תפסיק לממן פסטיבלים מהסוג הזה כמשלם מיסים(לא הרבה) אני מוחה על המשך המימון של השמאל הרדיקלי בכול פעם במסווה אחר

פרופ'  אורי יוגב נשיא מכללת ספיר הגדיר את הסרט "אנטי ישראלי" והוא גאה שזה הסרט שיפתח את פסטיבל דרום,כדאי להבהיר לשטופי השנאה האלה "נמאס לי לממן את המשכורות שלכם"

 

Post a comment or leave a trackback: Trackback URL.

תגובות

  • מוטי סגרון  On 1 ביוני 2011 at 12:13

    אני לא מכפיש ולא מסית, מביא דברים בשם אומרם דברי פרופ' יוגב נשיא המכללה על זה שהסרט הוא אנטי ישראלי אינם המצאה או הכפשה הדברים הכן נאמרו
    יו"ר השופטים אייל סיוון הוא מה שכתבתי עליו תומך BDS
    האנשים האלה אינם שמאל כלל אלא "שונאי ישראל"
    ו"ההסתה" שלי לדבריך, מסתכמת באמירה פשוטה,"אני לא רוצה לשלם את משכורתם" או לממן פעילות אנטי ישראלית מכספי משלמי המיסים
    זו הכפשה? זו הסתה?
    זכותך להפגין ולהיות נגד כול דבר המנוגד לדיעותיך יישר כוח
    אני מתכוון לאלה הפועלים בארץ ובעולם,פעילות אקטיבית של ממש הכוללת חרם על מוצרים ישראלים, הוצאות פקודות מאסר לציפי לבנה ולקציני צבא וכ"ו, משתתפים בהפגנות ובמשטים ( דרור פויר אזרח ישראלי המתגורר בשבדיה) ועוד אתה באמת חושב שמצב כזה הוא דמוקרטי? מדינה תממן אמנים ויוצרים אמנות אנטי ישראל במוצהר?
    שא ברכה

    אהבתי

  • מפריח השממות  On 1 ביוני 2011 at 8:20

    לידיעתך – אני שמאלני, אני נגד בנייה בשטחים וגם נגד תוואי הגדר בבילעין.
    ועם זאת, אני פטריוט ואוהב ישראל יותר ממך (כי אני לא עסוק בהכפשה ובהסתה נגד בעלי דעות שונים משלי מהבוקר עד הערב).
    לטיפולך.

    אהבתי

  • מוטי סגרון  On 1 ביוני 2011 at 2:08

    איתמר ? הולך להרים מישהו מהריצפה הוא התגלגל מצחוק
    הוא בסדר, עדיין צוחק, איתמר???? אתה בטח מתלוצץ

    אהבתי

  • מוטי סגרון  On 1 ביוני 2011 at 2:06

    איתמר ? הולך להרים מישהו מהריצפה הוא התגלגל מצחוק
    הוא בסדר, עדיין צוחק, איתמר????

    אהבתי

  • מוטי סגרון  On 1 ביוני 2011 at 1:49

    חן חן על התפלפלות, ועם כול שאר הדברים הכתובים אתה בסדר אהה?

    אהבתי

  • איתמר  On 31 במאי 2011 at 19:40

    "מי שינסה להשתיק אותך קרא לו פשיסט ואויב הדמוקרטיה" – בטח רצית לכתוב שמי שמנסה לבקר אותך וגו', או מי שמנסה להתגונן בפני האשמות המופרכות שלך וגו', אבל במקום זה יצא לך להשתיק אותך.
    זה אומר שאתה פאשיסט? לא. אבל כן איזה אויב של דמוקרטיה, אפילו אם זה במובן צר של המונח (גם אויב וגם דמוקרטיה). רק אל תקרא לי עכשיו פאשיסט. סך הכל אני מנסה לעזור לך להתנסח.

    אהבתי

להשאיר תגובה

