עלינו להתאחד בהתנגדות

 לכל הטרוריסטים ולא רק לחלק מהם. יש בעולמנו מטרות טובות ומטרות רעות, וייתכנו חילוקי דעות בשאלה היכן עובר הגבול ביניהן. אבל אין טרוריסט טוב. שום שאיפה לאומית, שום זיכרון של עוולה, לא יוכלו להצדיק לעולם רצח בכוונה תחילה של חפים מפשע. כל ממשלה שדוחה עיקרון זה ובוחרת לעצמה ידידים טרוריסטים תישא בתוצאות

ג'ורג' בוש

הניסיון של הרשות (הפלסטינית) לשחק משחק כפול,  יחסל סופית כול ניסיון של הסדר, הפיגוע הרצחני מאתמול, מוכיח שאין לרשות שליטה על השטח, לגנוז את הרעיון להסיר מחסומים, או למסור שטחים נוספים לרשות כמחווה, אסור להפקיר יהודים, אלה ששלחו אותם לשם חובתם לדאוג לשלומם ולבטחונם עד למציאת פיתרון אחר.

אינני חושב שיש להגיע להסדר בזמן הזה, האירועים האחרונים במזה"ת(מצרים) מוכיחים שזו לא השעה או הזמן, לא למחוות ולא להסדרים הרפתקניים.

  יכול להיות שהרשות איננה מסוגלת לדאוג שהשקט יישמר לאורך שנים,ייתכן שאין להם את היכולת

8 תגובות בנושא “עלינו להתאחד בהתנגדות

  1. אזרח.
    שכחת את הפיגועים בשנת 2000-4 בתןך הקו הירוק
    התגייסות עולמית למלחמה בטרור ופגיעה במדינות תומכות טרור
    זה מה שצריך לעשות אתמול

    אהבתי

  2. רני, אתה חושב על סביבתך המיידית ?

    על עביר עראמין , מוחמד עליאן, איימן אל-חמאס , מוחמד אערג' ,כריסטין סעדה ושאר ילדים כתבת? או שבשבילך ובשביל כותבי "תורת המלך" זה כבר לא עניין גדול להרוג ילדים שאינם יהודים?

    http://www.haaretz.co.il/hasite/pages/ShArtPE.jhtml?itemNo=489638

    רבים הגרים במקומות המסוכנים הם דתיים.

    כתוב בתורה: "ונשמרתם מאד לנפשותיכם". מכאן למדו שמצוה על האדם לשמור את עצמו מכל סכנה והפסד הגוף, ובפרט מסכנת נפשות. ואמרו (שבת ל"ב.): לעולם אל יעמוד אדם במקום סכנה, לומר שעושין לו נס. שמא אין עושין לו נס. וכן אסור לעבור במקום סכנה, והעובר על זה מזכירין לו עונותיו.

    וכן צריך להזהר מספק סכנה ומחשש סכנה.

    וכלשונו של הרמב"ם ז"ל (הלכות רוצח ושמירת נפש פי"א הל' ד'-ה'): וכן כל מכשול שיש בו סכנת נפשות, מצות עשה להסירו ולהשמר ממנו ולהזהר בדבר יפה יפה, שנאמר: השמר לך ושמור נפשך.

    ואם לא הסיר, והניח המכשולות המביאין לידי סכנה, ביטל מצות עשה, ועבר בלא תשים דמים. הרבה דברים אסרו חכמים מפני שיש בהם סכנת נפשות,

    וכל העובר עליהן, ואומר: הריני מסכן בעצמי ,ומה לאחרים עלי בכך, או אינו מקפיד בכך, מכין אותו מכת מרדות.

    רני, עוד פעם שריעה,ד'ימי,ושאר מושגים "מבהילים" ?

    אהבתי

  3. אזרח אתה לא בשום עמדה לשאול אותי במה אני מאמין. גרוע מכך, לפי כתיבתי לא ניתן לדעת את עמדתי, שאינה מענינך בכל מקרה. לפי כתיבתך כאן! עכשיו! ניתן לראות בבירור שככלל אתה ממשיך בשלך. כעבד נרצע מכל בחינה אידיאולוגית, מוסרית, חוקית, לרוצחים הנאלחים.

    לא אני !! אתה! כותב:

    "אישית,אני לא הייתי שם את משפחתי במקום סכנה .במקום שנוי במחלוקת/כבוש,או איך שתרצה לקרוא לו.מקום כזה הוא מקום של נקמות ותגי מחיר .פעם לכאן,ופעמים רבות לשם".

    אתה קובע מהו איזור סכנה לפי הרוצחים הנאלחים הללו. לפי השריעה בפירוש שלהם. אתה העבד הדהימי הנרצע שאיבד כל עצמאות מחשבתית ושחי לפי הנורמות של אדוניו, לפי חלאות האדם הללו שרצחו את המשפחה, כל יהודי שחי בארץ-ישראל חי באיזור סכנה. זה הם אומרים בכל מקום בכל זמן. מה אתה בכלל עושה פה? לפי הנורמות של הרוצחים שאתה קיבלת. כאן בבלוג זה ובכל מקום.? עמדתך ברורה בלי לשאול בלי לחקור. השריעה תקבע היכן הם איזורי הסכנה והיהודי צריך לחיות לפי השריעה. זה אתה כותב ! חד ! ברור ! נהיר ! לא צריך לשאול אותך מה דעתך.

    אתה מצדד ברוצחים הללו בכל מקום בכל זמן בכל דרך אפשרית. מה זה חשוב מה אני חושב? אני לא מחפש צדק גלובלי, גדול עלי. למה אני צריך להביע דעתי? שלח לשם את גולדסטון חברך המומחה להבעת דעה ואת המפגינים הזרים מבלעין המבעים דעה יום יום. הם שבאים לא למקומם בטענה של חיפוש צדק גלובלי צריכים להסביר מדוע הם לא בעירק או באפגניסטאן או עכשיו בלוב. בעירק רוב מוחלט של הרציחות נעשו על ידי חבריך הערביים. אף לא מילה ממך. באפגניסטאן חלק ניכר מהרציחות נעשו על ידי מוסלמים. אני בניגוד לצבועים הנאלחים ששופטים את כל העולם קודם כל וראשית כל חושב על סביבתי המיידית.
    אני חוזר ושואל אחרי שקבעת שאסור להיות באיזור סכנה לפי השריעה, מה אתה עושה כאן?

    אהבתי

  4. רני,בוודאי שאני מגנה ויוצא נגד כל רצח והרג. של כל אדם באשר הוא אדם.ישנו מעגל דמים,כפי שכתבתי בתגובתי הקודמת,וחייבים לשבור אותו.
    אישית,אני לא הייתי שם את משפחתי במקום סכנה .במקום שנוי במחלוקת/כבוש,או איך שתרצה לקרוא לו.מקום כזה הוא מקום של נקמות ותגי מחיר .פעם לכאן,ופעמים רבות לשם.
    בכל אופן,הראה לי( אשמח אם תספק קישור ) היכן הגינוי שלך לרצח התינוקות והאזרחים של עירק ואפע'ניסטאן,לדוגמא.

    רני, האם אתה תומך ב"תורת המלך " ?

    http://www.nrg.co.il/online/1/ART2/220/777.html?hp=1&cat=479

    אהבתי

  5. אני ככל אדם מגנה רצח של תינוקות ואזרחים, בלי התחכמות בלי פטפוטי הבל. גם אזרח וגם לוי פסחוב לא הוציאו ולו מילת גינוי אחד לשוחטי התינוקות. בית צורי, חכים ושטרן לא שחטו תינוקות בני יומם בסכינים. אזרח כדרכו המלוכלכת העבדותית הנרצעת דיבר על ג'ורג' בוש. כנאמר, אויבינו תמיד רצו דם יהודי חם אדום מטפטף על ידיהם ועל סכיניהם. זה מה שכנראה אזרח רוצה ומיחל ליהודים כשהוא מתחבא אחרי הטפת מוסר צבועה ופטפוט מתועב.

    אהבתי

  6. ג'ורג' בוש הוא בין האחרונים היכול לדבר על טרור וטרוריסטים, לאור הטרור שהוא השליט על עירק בפלישה הנפשעת שהוא ביצע .
    נקמה,רצח והרג,מזמינים נקמה רצח והרג. זה הפרצוף המכוער והאכזרי של מה שנקרא במקומותינו "תג מחיר".

    אהבתי

להשאיר תגובה

היכנס באמצעות אחת השיטות האלה כדי לפרסם את התגובה שלך:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת גוגל פלוס

אתה מגיב באמצעות חשבון Google+ שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

מתחבר ל-%s