דיבת הארץ רעה במסווה של צדקנות בכול מחיר

קבוצת אנשים בתחפושת של צדיקים גמורים (אנשים אומללים לרוב ) מוציאים דיבת הארץ והצבא( רעה)רובם מתוך אינטרס אישי ורעיוני, והשאר מתוך טימטום מוחלט.החידלון האישי כמניע (לא העיקרי)לשקרים ושנאה עצמית הגובלת בהפרעות אישיות קשה, פחדנות וצדקנות מתפתלת. הימים לא קלים, ולחלק מהם הכזב הוא מקור פרנסה עיקרי

תגובה אחת בנושא “דיבת הארץ רעה במסווה של צדקנות בכול מחיר

  1. שמאל מה זה שמאל.

    התעללות בשבויי מלחמה ועינוים זה פשע. החיל השבוי שליט מעונה עינויים נפשיים חמורים. ברור לכל ששפוי לגמרי הוא לא יחזור. כל יום שעובר מגביר את הנזק. יש צלב אדום, יש נוהלים, יש חוקים לטיפול בשבויי מלחמה. למה, מדוע, בשל איזה סיבה, ישראל לא מכריזה אתמול, עכשיו, מחר אנחנו דורשים ביקור צל"א אצל שליט ושהצל"א ייתכן דו"ח על מצבו ותנאי שביו. אם שליט לא שותה אנחנו לא מספקים מים לעזה. אם לשליט אין אור אנחנו לא מספקים חשמל לעזה. אם לשליט אין אוכל בריא וטוב אנחנו לא מעבירים אוכל לעזה. האם לשליטי עזה כל כך חשוב לענות ולייסר את שליט אז שכך יהיה.

    הבוקר בפיזמה אני קורא את הארץ. שני מיליארד שקל למסכות גז. כמה בתי חולים, כמה גימלאות לעניים, כמה רפואות לזקנים, כמה מקומות עבודה יצרניים, כמה לסרטים, ספרים, בתי ספר לאמנות המון

    שימוש בנשק כימי זה פשע לפי כל החוקים וכל הכתבים וכל הספרים. בפעולותיה, מעשיה וחוקיה ישראל מודיעה בהכנעה שהיא מקבלת שיעשו עליה שיגרמו לה שיבצעו בה את הפשע הזה.

    מדוע שישראל לא תאמר בגלוי בפשוט בקול רם וברור אנחנו מבינים בכימיה וביולוגיה. מי שיעשו בנו, עלינו, לאזרחינו את הפשע הנורא הזה יחטוף מאותו דבר פי מאה. ואם צריך פי אלף.

    שמאל מה זה שמאל

    אהבתי

כתיבת תגובה