שרה לא גומרת

שרה היתה רודנית וניסתה להכניס אותי לבקבוק ולפקוק אותי בתוך ספל תה של אישה:ורוזי היתה שפחה שאמרה,"הכה אותי, אכול אותי, אבל לעולם לעולם אל תכריח אותי להחליט".

שרה היתה קיסרית.היתה זו הרגשת רוממות לבעול את האשה הזאת ולהכות אותה. אלכסנדר לא הרגיש גדול ממני כאשר חבטתי בבשר המלכותי ההוא עד העצם. רוזי היתה כמו לאה, פילגש, משעשעת גבר,הרמון עולמי: היא היתה עמק שלווה ושמחה. היא היתה כרית לראשך והדום לשיגרון שלך.אבל מובן מאליו שכריות ומזרנים אינם המטען שאדם רוצה לשאת אתו בנסיעה ממושכת. עם שרה יכולת לעשות כטוב בעיניך.יכולת לחשוב שכן, אבל זאת היתה רק ערמומיותה.התעלסות עם שרה היתה שמחה סוערת ,רעמים וברקים, היו חילופי כוחות, הבזק והתפוצצות:יופיטר והענן. נתת משהו וקיבלת משהו. אבל החיים עם רוזי היו תנומה תחת הדקלים: ולאהוב אותה כמו מטר עלי סתיו על אחו נשארת חשוף.

ג'ויס קארי- מפי הסוס

3 תגובות בנושא “שרה לא גומרת

להשאיר תגובה

