זו לא ארץ לנשים

"יש לך גוף יפה מרי,"

"אני מוצאת חן בעיניך"?

"גדודים של קדושים לא מסוגלים להרחיק אותי ממך."

"אתה איום. אומר לך משהוא, אם תבטיח לא לצחוק. מבטיח?

למען השם מרי, תוציאי את זה החוצה. אל תסתירי את זה ממני, מה שזה לא יהיה. אני חייב לדעת"

"אתה עלול לחשוב שיש לי סטיות."

"תגידי כבר. מה פתאום".

הייתי נוהגת להתאמן מול הראי ללכת עירומה בחדר, כדי שלא אתבייש כשאהיה איתך בלונדון. ודמיינתי לעצמי שאתה מתבונן בי והייתי מסתובבת ככה. אתה לא חושב שאני משוגעת"?

"לא",

"ראית כבר הרבה נשים"?

"לא הייתי אומר שהרבה"

"ואיך הן נראו?"

 

"עירומות."

 

   

                                                                                                                                                         

להשאיר תגובה

